אודות גבריאל ברבי

"כאן הכל התחיל….."

גבריאל ברבי, שנולד לפני כ-59 שנים למשפחה דלת אמצעים, הושם לישון באופן אירוני במחצית השנה הראשונה שלחייו בתוך ארגז קרטון של אבובים.
אימו, רחל ברבי ז"ל עלתה מדמשק ואביו ג'נו ברבי יליד טוניס. הוריו הגיעו לארץ מתוך ציונות וחינכו את ילדיהם לצניעות, לדרך ארץ ולאהבת הזולת.

"עבודה – ערך עליון, עובדים – מקור הכוח, מקצועיות – דרך חיים" כך מאמנים אצלנו.

עוד בתקופה שמכונית חולפת ברחוב הייתה מחזה נדיר, היה כבר סבו של גבריאל ברבי בעל רשת פנצ'ריות בתוניס ובעקבותיו המשיכו גם בניו.
המוטו של אביו של גבי, כיום בן 85, הינו "עבודה קשה והתמדה מרובה היא הדרך שמובילה למצוינות".

גבריאל ברבי בעל כתבי הסמכה רבים ובניהם כתב הסמכה לצמיגים ואבובים, למכונאות רכב, למתלים וכיוון זוויות היגוי, למסגרות רכב ועוד רבים.

משמש כבוחן מטעם משרד התחבורה למקצוע צמיגים ואבובים, תיקון וכיוון מתלים, טכנאי רכב ומכונות.
מרצה במכללת עתיד לנושא הסמכת מתקני תקרים והסמכת מתקני גיאומטריית היגוי.

יועץ למשרד התחבורה ובתי משפט בארץ, יו"ר ענף הצמיגים והפרונטים באיגוד המוסכים, ועוד תארים רבים וטובים.
רשימת הקורסים בחו"ל בהם השתלם ארוכה וכוללת למעלה מ-30 קורסים באירופה ובארה"ב בנושא רכב וצמיגים ואפילו השתתפות בצוות מקצועי במירוץ הלה-מאנס המפורסם הנערך במשך 24 שעות והוא אתגר רציני ביותר לכול יצרן צמיגים.

טל שחר ועידו ילדיהם של גבריאל ואליזבט דור רביעי בתחום, עוד מגיל קטן בחופשים מבית הספר נהגו לעבוד אצל ג'נו אבא של גבי וכך החלו ללמוד את סודות המקצוע והחשוב ביותר – ספגו את החינוך שאביהם קיבל.

טל ברבי – יליד 1987 אבא לנווה ואריאל, נשוי לחן. בעל תואר ראשון בניהול בהתמחות בכלכלה, ובעל תואר הנדסאי מכונות בהתמחות רכב. מנהל את המוסך על כל תהליכיו תוך דגש ענק לדרישת הלקוח וקידום העסק בתחומים חופפים ומקצועיים.

שחר עובדיה – ילידת 1990, אמא לגפן ואשתו של עומרי בעלת תואר ראשון במשפטים מנהלת את כל האדמיניסטרציה בעסק, מהנהלת החשבונות ועד הלקוח בעמדת התשלום.

 

  • הגעתי למקום לאחר חוויה לא נעימה במוסך אחר, במקום טיפלו בי מדהים השירות היה אדיב נחמד מהיר וחסכוני. ממליץ בחום על המוסך.

    lior zadok Avatar lior zadok
  • Дома сорвал болт от колеса. Многие мастерские отказались делать работу и тут как всегда помог Габи. Они терпеливо высверли болт и сделали отлично свою работу. Однозначно, рекомендую. Спасибо.

    maks feld Avatar maks feld
  • ביום חמישי האחרון 6.2.20 נתקענו בזמן מסע שטח עם הרבה צמיגים תקולים. הגענו למקור הצמיג ב7:30 בבוקר שישי וזכינו בשירות מדהים, מקצועי, גמיש במחיר וסופר מהיר! טל היה אדיב, חייכן ועזר לנו לחזור לשטח במהירות והספקנו לסיים את המסע.

    Omer Heller Avatar Omer Heller
  • חבורת תותחים איכפתיים ואמינים. גבי וטל תמיד עם הפנים ללקוח וסופר מקצועיים. מומלץ!!!

    Amir Peleg Avatar Amir Peleg
  • שירות מהיר ומקצועי באתי עם פנצ'ר , יצאתי מרוצה מהמחיר ובמיוחד מהשירות

    Jack Costa Avatar Jack Costa
  • לגמרי יצאת צדיק !! הגעתי עם מכה בג'נט(בלבד) למקור הצמיג בשישי בוקר אולי היום העומס ביותר ... אחרי שבאוטו דיפו באר שבע אמרו לי שאני חייבת להחליף את כל ארבעת הגנטים +החלפת גלגל ב 1270 שח !! אחרי שהייתי בשוק טוטלי מהמחיר נסעתי למקור הצמיג , מייד קיבלו אותי שם ואחרי בדיקה קצרה התגלה שכל מה שצריך לעשות זה להלחליף את הג'נט . המחיר בסוף יצא 99 שקל בלבד !!! וכומובן שהשירות היה מהיר ואדיב במיוחד ! מומלץ מאוד !!

    שילי קגן Avatar שילי קגן
  • מקום נהדר שירות מעולה כל הזמן שואלים אם צריכים עזרה או משהו נותנים הרגשה ממש טובה ללקוח אמינים מאוד ממליץ מאוד ללכת לשם כל מי שצריך תיקון פנצר להחליף צמיגים כיוון פרונט ועוד כמה דברים כאלה באמת ממליץ בחום

    מיכאל טרגרמן Avatar מיכאל טרגרמן
  • Great place! Great service and VERY VERY HONEST! Warmly recommended. Thank you, Matan

    matan peled Avatar matan peled
  • Great service by professional pleasent personnel

    Dennis McAllister Avatar Dennis McAllister
  • Excellent service the price of shop very good .and thy do the work that nobody in beer Sheva have.like fix motorcycle tyres and trucks.

    SBC Motorsport Avatar SBC Motorsport